REGULAMIN I ZASADY ZAMAWIANIA:
Właścicielem Sklepu Internetowego jest:
Kwiaciarnia "Malwa"
ul. Lwowska 82
34-100 Wadowice
NIP: 551-147-03-53
REGON: 357819315
Kwiaciarnia "Malwa" realizuje dostarczenie przesyłek kwiatowych na terenie powiatu wadowickiego. Dbamy o to aby nasze usługi były najwyższej jakości, gwarantujemy terminowość dostawy.
Ceny kwiatów zależne od pory roku.
Zamówienia można składać dodając wybrany produkt do koszyka w naszym sklepie internetowym i przesyłając do nas uzupełniony formularz zamówienia. W szczególnych przypadkach zamówienia można dokonać telefonicznie pod numerem (033) 823 37 07.
Istnieje możliwość zmiany kolorów kwiatów w bukietach lub kompozycjach.
Zamówienie jest wiążące.
Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie przesłane na podany przez Państwa adres email lub telefonicznie przez pracownika kwiaciarni.
Zamówienia których nie będzie można potwierdzić w ciągu 24h będą kasowane.
Aby dostawa przesyłki została zrealizowana w dniu składania zamówienia, zamówienie przesyłki musi zostać złożone po wcześniejszej konsultacji telefonicznej!
Zamówienia realizowane są od 9.00 do 18.00 w dni powszednie i soboty.
Zamówienie jest realizowane natychmiast po zaksięgowaniu na naszym koncie zapłaty.
Ostateczna kwota uzależniona jest od sposobu dostawy:
• odbiór osobisty -
BEZPŁATNIE
• na terenie miasta Wadowice -
BEZPŁATNIE
• poza miastem (na terenie powiatu wadowickiego) -
30zł brutto
• poza powiatem wadowickim – do uzgodnienia telefonicznie z pracownikiem kwiaciarni
Informacje o statusie zamówienia oraz o zaksięgowaniu zapłaty przesyłamy do Państwa mailem.
Nr konta bankowego :
BPH O/WADOWICE
92 1240 4197 1111 0000 4696 8678
KWIACIARNIA "MALWA", LWOWSKA 82
34-100 WADOWICE
Jeśli kwiaty mają być dostarczone do innego miasta prosimy o kontakt z pracownikiem kwiaciarni w celu ustalenia kosztu i terminu dostawy.
Prosimy o ustalenie w miarę możliwości godziny dostawy tak abyśmy zastali odbiorcę. Niechętnie zostawiamy kwiaty u sąsiadów. W sytuacjach, gdy nie możemy dostarczyć kwiatów zostawiamy awizo - przesyłka będzie do odbioru w ciągu 48 godzin w naszej kwiaciarni.
FORMY PŁATNOŚCI:
• przelew bankowy potwierdzony faksem na numer
+48 (033) 823 38 07
• przekaz pocztowy potwierdzonym faksem na numer +48
(033) 823 38 07
Koszty przelewu nie są wliczone w cenę wybranego produktu.
Po dokonaniu płatności prosimy o przesłanie kopii przelewu faksem lub e- mailem na adres
info@kwiaciarniamalwa.pl
Realizujemy zamówienia tylko po otrzymaniu płatności lub kopii przelewu.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Cetnrum Rozliczeniowego Dotpay.
ZWROTY:
Klient może odstąpić na piśmie od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu z godnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Powyższe uprawnienie przysługuje Klientowi wyłącznie, gdy zwracany produkt jest w stanie niezmienionym (w tym zawiera kompletne wyposażenie, akcesoria i dokumenty), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT do zwracanych Produktów.
Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma, niezwłocznie od momentu otrzymania zwróconego zamówienia, jednak nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania pisemnego odstąpienia od umowy.
REKLAMACJE:
Jeżeli towar jest niezgodny z umową w chwili jego wydania Klientowi, może on złożyć reklamację, w celu doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. Towar nie jest niezgodny z umową, gdy Klient o niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien o niej wiedzieć.
Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo nie można uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów w trakcie procesu reklamacyjnego prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT do reklamowanego towaru.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
Składając zamówienie produktu w sklepie internetowym www.kwiaciarniamalwa.pl , Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji zawartej umowy, w szczególności dane te mogą zostać ujawnione podmiotowi dostarczającemu towar. Jednocześnie Klient zachowuje prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy adresowej.
Kwiaciarnia Malwa gwarantuje przestrzeganie zasad Ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych oraz gwarantuje nieudostępnianie ich innym osobom fizycznym i prawnym.